Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Εγώ δεν είμαι ποιητής...



''Εγώ δεν είμαι ποιητής , είμαι στιχάκι''
Έτσι λέει ο πολυαγαπημένος μας ερμηνευτής και με έβαλε σε σκέψεις. Και τι σημασία έχει αν είσαι ένα τόσο δα μικρούλι στιχάκι που φαίνεται ασήμαντο μέσα στα αναρίθμητα των ποιημάτων; Ένα στιχάκι μπορεί να έχει όση δύναμη έχει και ένα ολόκληρο ποίημα! Πόσες φορές δεν ακούμε για τα μοτίβα; Πόσες φορές ενώ έχουμε ακούσει και ξανακούσει ένα ποίημα ή ένα τραγούδι δεν έχουμε μείνει σε μια μόνο φρασούλα;Έτσι και με τα λόγια... Μπορεί κάποιος να σου μιλάει για ώρες, και να μη λέει τίποτα παρά μόνο φανφάρες ανούσιες. Ενώ με μια φράση, με μία λέξη καμιά φορά τα λέει όλα. Είναι τόσο εντυπωσιακό πως με μια κουβέντα μπορεί να αλλάξει η διάθεσή σου ή και η ζωή σου!


''Μην ξαναπείς ότι είσαι μόνη. Εμείς είμαστε εδώ τώρα''



Ξέρω ότι μπορεί να μην κρατήσει για πάντα η φιλία μου με αυτές τις κοπέλες, ξέρω ότι μπορεί απλά να είναι μεγάλα λόγια αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν ότι χρειαζόμουν να ακούσω! Νιώθω ότι μπορεί και να βρίσκω το δρόμο μου σιγά σιγά. Μπορεί να έχω βρει τους ανθρώπους μου! Και η άλλη...... Η άλλη έμαθε ότι είμαι άρρωστη και μου έστειλε μήνυμα! Δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι αυτό, πάντως λέω να ξεκινήσω θετικά!!!

Λοιπόν όσοι νομίζετε ότι είσαστε στιχάκια.... απλά είστε! Είστε ένα μοναδικό στιχάκι! Είθε να ευδοκιμήσετε σε πολλά χείλη!!!

2 σχόλια:

issallos είπε...

εγω αυτο τον καιρο νιωθω καλικατζαρος....ελα να κανουμε φασαριες .....στα μπλογκ των φιλων

ΥΓ: ερατω;....η πριγκιπισσουλα...
με μπερδεψες....να ξαναφτιαξω το λινκ..!!!

The lonenly princess είπε...

Ερατώ είναι η μούσα του έρωτα! Έψαχνα να βρω ένα όνομα που να μην έχει χρησιμοποιηθεί και το έβαλα! Πριγκιπισούλα εξαιτίας του αναμενόμενου πρίγκιπα και διάλεξα αυτό να εμφανίζεται όταν γράφω. Αλλά το link είναι Ερατώ!