Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Έρωτας!!!
















Κοιτάξτε τι βρήκα:













Γατούλια! Δόξα και τιμή στους Αιγύπτιους! Είναι τα πιο χαριτωμένα πλασματάκια! Ρίξτε μια ματιά, θα σας ξετρελάνουν!







Δεν είναι υπέροχα; Απίστευτα πλάσματα!















Τώρα εδώ τι να πω; Τα λόγια είναι περιττά! Οι μικροί μας φίλοι είναι ζωηροί αλλά όταν ξεκουράζονται του δίνουν και καταλαβαίνει!


Αφιερωμένο λοιπόν σε όλους τους τετράποδους φίλους που μας έχουν κλέψει την καρδιά! Αχ να είχα και εγώ ένα! (ευτυχώς που δε μου παίρνουν γιατί θα το κάτσιαζα!) Τα λατρεύω!!!

3 σχόλια:

issallos είπε...

να παρεις ενα γατι....να σου κανει πρρρρρρρ να χουζουρευει στην αγκαλια σου.....να σε κοιτα στα ματια....και να στα λεει ολα...
εγω ειμαι προσφατα γατομπαμπας και ξερω....!!!!
ΥΓ: ειναι ευκολα στην ανατροφη τους και αρκετα καθαρα !!!

The lonenly princess είπε...

Εμένα μου λες.... Τα λατρεύω αλλά δε τα πολυσυμπαθούν ούτε η μαμά ούτε ο μπαμπάς ούτε ο αδερφός μου.... :(

Τρελός του Χωριού είπε...

Και εγώ καποτε είχα βρεί μια τέτοια χνουδωτή μπάλα , που μετα από 2 χρονια έγιναν .... δεκα έξι. Πολλαπλασιαζονται σαν τα γκρέμλινς .
;)